13 stycznia 2013

Zaskakujący Nowy Rok

Jakaż niespodzianka spotkała mnie w tym Nowym Roku :) W piątek dostałam przesyłkę, a w niej zestaw papierów... myślę sobie, że przecież nie zamawiałam nic nowego, zaglądam głębiej do koperty a tam informacja, że to nagroda za opublikowaną kartkę w dziale Reader's Gallery w "Simply Cards and papercraft" :) Wprawdzie wysłałam swoje kartki na inny konkurs ogłoszony w tej gazecie, którego wyniki były w poprzednim numerze, ale bardzo się cieszę, że dostałam nagrodę pocieszenia i strasznie mi miło, że jednak ta kartka się spodobała i umieścili ją w tym dziale :) 






W tym Nowym 2013 Roku życzę wszystkim i sobie wielu takich miłych niespodzianek oraz wszystkiego dobrego :))

5 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Ooo gratuluje ;) Kartka śliczna :)

EwaJ pisze...

Moje gratulacje. Zapraszam do siebie po wyróżnienie Liebster Blog. Pozdrawiam.

Lenuśkowe scraphobby pisze...

Gratulacje!!! Prześliczna kopertówka:)

agapa pisze...

Beatko szczerze gratuluję i cieszę się razem z Tobą, bo wspaniale pracujesz i ciągle zaskakujesz! pozdrawiam i ślę :*

Unknown pisze...

To rzeczywiście przemiła noworoczna niespodzianka:) Gratuluję:)